Insane 12 juni



Jordbro industriområde hade öppet hus för de som ville komma och kolla, det var hamburgergrillning, utställning, musik, bromsbänk och framförallt show på hög nivå av kille på MC. Han bjöd på sig själv och gav vad publiken ville se. Han var grym!!!!!!



Så fort någon gasade eller öppnade en motorhuv blev det lämmeltåg dit. Alla ville se :-)   inklusive jag ! Hade en helt suverän dag mellan regnbyarna. Har idag kopplat av helt enormt, skulle kunna gå runt så här fler helger. Det är spa för hela själen, prata med vänner både nya och gammla. Killarna och tjejerna på Insane racing var toppentrevliga. Sponsrade dem med att handla lite kläder där oxå.



Inne i garaget kunde det bli trångt ibland när det kom en regnskur eller när en av bilarna startade. Den oranga INSANE-bilen hade de inte kört i bromsbänk ännu så de visste inte hur många hästar den har. Men jag tror att han vet det, ägaren alltså :-)



En del kom på motorcykel denna dag, men det var många Corvetter. Från klubben kom Jerka, Lasse,Roffe,Stingray-Lasse, Örnen, Kenta och några till.



Vid regn tog man skydd någon stans och pratade på, just här pratas det om att elektriker har en förmåga att få stålar över till sin bilhobby.



Ibland alla vackra bilar så dyker det upp en ung kille med piersing. - Hej Elisabeth ! - Känner du igen mig ? - Oj, vad jag fick tänka, hårddisken gick på hårdvarv.....sen kom jag på det alldeles själv. En av mina elever från skolan, oj vad kul. Han kom fram och pratade med mig....sin gamla fröken....åter igen livskvalité. :-)  Idag var han där för att han jobbar som svetsare och hade gjort en del arbeten på en golf som de körde i bromsbänken.



Lasse kollar in Tobbes hoj, Tobbe luftade MC:n idag istället för Corvetten. Roffe berättade om morgonens händelse då hans sons Celica la av igen. Tror Roffe ska ta hand om sin Corvette istället och köpa en ny bil till sonen. Låter som Celican får mer arbetstimmar än Corvetten........något är FEL!!!! Jag hämtade iallifall upp Roffe så att han kunde komma till Insane Racing garaget, sen körde Jerka hem honom så han kunde låna släp och få hem bilen.



Den är snygg fast den är gammal :-)



Lasse kollar in min skönhet, han var så snäll som fixade in mig bredvid sin bil. Jag hade nämligen parkerat på gatan och det tyckte Lasse inte var ok. Han snack med killarna på Insane och de flyttade på en bil och där kunde jag köra in min Corvette bredvid Lasses. Tack Lasse, du är toppen!!!



KolfiberCorvette eller???? Kollade in lysena.....fint ...där var det rött....varför gör man på detta sätt??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0