Köpt ramar.....

Var i väg med Corvetten och köpte ramar till mina gamla afficher. Tre stycken ramar för 970:-, inte klokt vad dyrt! Tänk att det är fler liter soppa till Corvetten. I helgen satt vi och tittade på gamla kort från 1986, vi var på motorcykelsemester till Smögen med Huddinge MCK, en höjdare på den tiden. När vi sen tittade på kort från vårt förra hus och kök så hänger det där en tavla med bilder på en Corvette. Tänk att Tobbe tyckte det var okey att jag tillochmed hade bilder på Corvetter i vårat kök då. Han är snäll han :-) jag funderade på en stund var dessa gamla Corvette afficher skulle kunna vara. Idag har jag två gamla tavlor inne i allrummet och bakom dessa tavelbilder fanns mina gamla Corvette-afficher......vilken tur.



Nu ska dessa två tavlor få pryda väggarna i garaget :-)   Söndag eftermiddag efter ett par timmars solande bar av till Micke och Monika för att fira Jonas. Monika bjöd på Martini-grogg och sen blev det korv och tårta. Tog en promenad på Sörens lilla golfbana, killarna slog ett par bollar medans vi tjejer gick runt och småfnissade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0