Lördag - en toppendag dock utan Corvette

Var uppe tidigt men bloggade inte, var i växthuset och sen drack jag morgonkaffe i solen ute på trappan. Tänk vad fint det är just nu, allt är så grönt! Blommorna har precis vaknat ur sin vintersömn, nu blommar även midsommarblomster vilken är en av mina favoriter tillsammans med humleblomster. Tog stora bilen till mamma och pappa för att hjälpa dem att packa i båtdynor, segel m.m. På vägen stannade jag dock och köpte lite snygga kuddar till MITT sovrum, det blev sex stycken. Passar till låten - I min fantasi, så ramlar vi runt bland mjuka kuddar. 

Sen blev det packa i bilen, jordgubbs-lunch hos mamsen och papsen. Maria och Andreas kom dit som en glad överraskning. Hela gänget drog till båten. Jag fixade dynor och bäddade, när pappas rum på båten var färdigt la han sig på sängen och somnade på en gång - HÄRLIGT, och det är det som vi kallar livskvalité.





Min favorit- kille somnade i solen, just nu sover han ruset av sig i min säng. Hämtade han och Maria i Hemfosa halv sex, då hade de festat klart i Nynäshamn.



Igår körde jag dem till Hemfosa vid elva för de skulle ut och partajja. De hade dock förfestat rätt ordentligt hemma hos oss. Vi grillade gott och satt ute i solen. Mamma och pappa hade följt med ut. Sen kom Maria, Andreas, Billy och Dylan. Sen kom Micke ner och klämde ett par öl. Sen kom Sofia, Matilda och Linus. Jag tror det kallas sommaridyll.....nu sover dock Andreas, Maria, Sofia, Matilda, Linus och Tobbe. Jag har fixat bilen till Nationaldagsfirande och hämtat barn halv sex vid pendeln. Nu blir det duschen och sen vidare i Nationaldgasfirande.....vi kanske ses!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en kanondag

Vi kunde inte vänta till 15 att åka

Då Wilda var ensam hemma

Du var lite upptagen ( Lekmamma) När vi åkte

Vi hade tänkt att komma till Skanssundet men det hans inte med

Hoppas att du kan förlåta oss



Kramar från Kallfors

2010-06-06 @ 20:27:53
Postat av: Nicklasada

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-01-08 @ 16:39:26
URL: http://nicklasada.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0