Lördagens rally



Efter frukost och lite segande var det dags för att köra lite rally på fjällvägarna. Vi startade nog bland de senaste vilket vi inte gjort något år tidigare. Vet inte om det beror på nattens festande. Tobbe gick visst och la sig vid elva, men jag var nog inte i säng förräns efter ett. Mamma och pappa får var sin rally t-shirt.



Nummerskylten i fönstret, startnummer 126



Stenskott var det nog vad fjällets lilla runda gav. En ganska bedrövlig resa om man nu tänker på stenskott och för bilens lack. Många svor när de tvättade bilen och tyckte det var för jävligt!



Vi körde upp till högfjällshotellet där det var ett litet praktiskt prov.




I en del nerfarter på fjällets brant fanns rester av snö kvar. Annars var det nog mest en gråmulen dag, som gav lite regn och senare annat.



Medans jag sov min skönhetssömn efter rallyt så kom det en hagelskur över Lindvallen. Alla bilarna blev täckta av ett vitt lager hagel och minst tolv billarm gick på. Jag sov och har bara fått höra om denna upplevelse. Något man kanske missade, men, men jag sov så GOTT :-) 



Och medan jag sov han Helene köpa underkläder för 2800:- se vad lycklig hon är ;-) Undrar om det kom glädja henne eller Jerka mest ;-)



Mamma och pappa vid middagen, mamma är som en liten tonåring. Hon har köpt en ny mobil som hon satt och lekte med under middagen, hihihi.....fy dig :-)



Jag var riktigt städad denna kväll, tjejerna och Sonnie ville att jag skulle upp på dansgolvet. Det var inget riktigt drag utan mig.....positivt som faaan.....jag har rockat i högsta klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0