Snygg bil, snygg brud !

Igår när jag körde av färjan vid Skanssundet gick två killar av samtidigt som jag körde av och förbi dem. En av  killarna pratar högt och säger - Snygg bil! Polaren bredvid pratar lika högt och säger - Och snygg brud i den! Jag parkerade bilen framför kiosken och fram kommer de båda killarna i 35-årsåldern. Du, snygg bil du har! Är det där en så´n där Stingray ? Förresten är du bra snygg du med, säger killarna- fast jag har tjej! tillägger han. Tack svarar jag!, det är ju snällt att du tycker. Hade ett kort men trevligt samtal med killarna som senare gick vidare för att kolla in andra Corvetter.

Kan säga att man blir rätt glad av spontaneitet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0