Sysselsatte killarna !!!!



När jag parkerat bilen på andra sidan vid Bistro och färjan vänt åter, kommer jag på.....FAN!!! Mina solglasögon!!!!!

I väntan på att färjan skulle gå, gick jag runt bilen och dammade av den från smuts och pollen. Lägger mina svarta solglasögon på gallret vid bakfönstret ovanför tanklocket. Klockan tickar på och det är dags att köra ombord på färjan. Kvar ligger mina solglasögon som åker i asfalten när jag gasar på, måste ju låta lite.....vilket det gör när man gasar en V8:a. Resten av gänget som ligger bakom mig väjer lite fint för att något ligger på vägen. ( Det berättar polarna vid parkeringen ). Vi ringer färjelägret och kollar om de ser något. - Jo, det ligger något på vägen. När jag återvänder hem med färjan så ler killarna glatt mot mig, de fattade direkt att det var jag som tappat dem. Jag fick dem tillbaka....jätteglad över att fått tillbaka mina fejk-glasögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att vi inte kunde få till det i går när man äntligen var utanför kontrollzonen, haha.

Men livet är som det är och om man längtar efter något gott...................... :-), ;-), ;-) Kramizzzz

2010-06-06 @ 00:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0