Träning igen.....



Var igår och träna igen, har inte tränat på länge. Vem möter man där ? Jo, killen/gubben som besiktigade min Corvette i fredags. Han kämpade på bra må jag då säga. Själv gjode jag en bra insats för att förbättra kroppen. Kroppen är som en gammal bil kom jag att tänka på. Lite repor i lacken men motorn går det att göra något åt. Om man trimmar motor eller muskler så ger det lika mycket effekt till det bättre. En bil går att lacka om eller så låter man den vara och kallar det RETRO :-), på mig själv blir det aldrig något botox kommer vara RETRO, vem vill se ut som silvia eller lill-babs med nylackat fejs och inte kunna le. På väg därifrån ropade min sjukgymnast på mig och vi satt och prata i en halvtimme, han visade bilder på sin sons rockband som han är klart imponerad av. De spelar faktiskt riktigt bra, fick provlyssna  ;-) Jag ska hinna träna på onsdag oxå innan Sälen-resan - Oj, vad skönt med egen tid i gymmet.

Kommentarer
Postat av: candygloss

gött md träning

2010-06-15 @ 07:33:15
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0