Dimma över Stockholm ?

I onsdags kväll var jag i klubblokalen. Hämtade min privat-meck i Bromma och så åkte vi dit och tog en fika med kompisarna. Kul att Bullen kom dit så man kunde tacka ordentligt för senast. Jerka och jag diskutera framtida ideér för en ramlyftarkurs i Stockholmsområdet. Håkan och Jerka kunde hjälpa till i ideeér för att starta en bedömning likt NCRS. På väg hen skulle Kerstin, jag och Roffe hämta en bokhylla till Nicklas. På väg över Rålambshovsbron säger Kerstin: - Elisabeth, vad dimmigt det är över Stockholm.Jag har s¨å svårt att köra när det blir mörkt. Jag svarade: - Du Kerstin, pova att tvätta fönstren med spolarvätskan.  - Ojdå, vilket klart väder det blev !, kom det glatt från Kerstin och sen blev det fniss......


Åland 2009 Kerstin och Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0