Hemma från IDRE....

Har varit en vecka i IDRE och åkt skidor. Har haft hur bra som helst. Åkt slalom i både sol, snö, dimma och regn. Men ack vad bra det går för mig. Gillar mina nya carvingskidor som bara den !....de ger mig fart!

Hämtade Sofias NissePisse, dvs. hennes övningskörningsbil på väg hem från fjällen. Vad händer sedan....JO!, vid Globen blir man omkörd av en mattsvart PORSCHE. Jag som inte gillar den sortens bilar men det var som om vårvinden flög i mig. Hörde mig själv bara vråla OHHH WOW.

Och jag kan ju ta ut Svarten när jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Själv har jag testat Z06 Slussen fram och tillbaka

Det gick undan



Kram



2010-03-30 @ 20:38:11
Postat av: Peter

Nästa gång du ska bjuda lastbilsägarna på middag kan väl vi få komma vi med

2010-03-30 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0