Igår startade vi henne!

Helt otroligt! Jag är så glad. Vi satte på det sista på avgassystemet. Pallade ner henne och rullade ut henne på gården. Pappa hällde två 6:or nubbe med bensin i förgasaren. Jag hade laddat med brandfilt och brandsläckare. Satte mig i bilen och vred om nyckeln, en liten eldkvast som hon slukar och hon startar på första försöket. Min pärla går som en klocka, bara att höra motorn och ljudet av en V8:a skapar vårkänslor i en. Nu är ju det som så att vi går mot våren, värmen och ljusare tider. Allt blir bara BÄTTRE!!


På med det sista


Pallade ner henne


Ut på gården för att starta....




Tändkabel schemat kollas av.....allt är ok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0