Taxinge 2010

Hur kul som helst :) Har kontakt med en kille som mailar mig lite då och då. När jag var på Taxinge ropade han på mig. Jag funderade över vem han var men han var snabb och fattade att jag inte kände igen honom. Då presenterade han sig som killen som mailade över bilder på Corvetter som skulle passa mitt blonda hår. Då visste jag direkt vem han var. Han mailade dessutom över tjugo kort till mig samma dag som Vårmönstringen var. Dessutom kollar han efter en Corvette och skulle till Enköping och titta på en. Hoppas det blir en som kommer att gå med i klubben.



   
  



   







 











Tack för bilderna kompis :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Saknar 1 bil ??????

2010-05-13 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0