50.000

Helt otroligt.....ja, det känns så just nu. Varit i kontakt med ett företag som renoverar växellådor och de ska ha 50.000:- för ny låd och montering inkl. moms till Transporten.

Det kommer det inte att bli, så är det!!! Har ett annat företag som ska kolla med skroten där det plockat den lådor och dessutom provkört dem innan de säljs vidare. Får se om det kan bli ett bättre val. annars kör jag utan fjärde växeln. Byter olja och hoppas den går ett tag utan metallflisor i systemet.

Annars ska jag köpa en annan vinterbil och den kan jag absolut inte lägga ut bild på under denna blogg. Det är värre än att lägga ut NissePisse och Toyotan så du kan ju bara tänka dig ;-). Blir det som så ska jag länka till mitt andra bloggställe.......den kommer hamna under garaget tror jag........

Har tappat rösten totalt så jag kan inte prata.....hade lektioner igår med visselpipa och instruktioner på papper och det fungerade utmärkt. Dömde dessutom en brännbollsmatch ute i solen på eftermiddagen.

Nu ska jag betala vägtrafikregistreringsavgift..........den tredje på en månad, har jag så mycket fordon???



Otroligt snygg bil.....en ny favorit!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tullamore dew kan det vara nått

2010-11-19 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0