Adventskalender !!!!



Idag är det 1:a december och man får öppna första luckan....

Åter igen från mina barn på jobbet......

- Visst Elisabeth skulle du bli glad om du fick en adventskalender med olika bilnycklar i ? Så att när du öppnar en lucka så får du en ny bil och på julafton får du en limousine. I första luckan får du nycklar till ett stort garage och sen får du en partybil också.

Vilka härliga barn jag har som bara kan komma på denna idé till sin fröken. Klart häftigt och jag skulle bli jätteglad över den här adventskalendern, allra helst om den innehöll en Hummer, en Cadillac -59 .........

Nu ska jag ut i garaget för att fixa det sista inför transporten till Spånga och svetsningen där.

Kommentarer
Postat av: Mats

Detta har ju det du pratade om! kolla in! http://www.weblogstore.com/ Hoppas allt är väl med er.

2010-12-01 @ 09:07:40
Postat av: peterP

Har inte du fått den av Tobbe

Jag har fått en av Ann

2010-12-01 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0