åter curlingmamma.....

Efter hårt arbete i garaget under lördagen somnade jag skönt i min nya säng. Vaknade av att telefon ringde halv tolv på natten. Marias kompis ringde och sa att min dotter mår nog inte så bra. Försökte få hem henne på något sätt, tyvärr hade jag druckit vin med min mamma till middagen. Maria fick ta en taxi hem ( dyrt till skogen eller åt skogen, blev det ) i den härliga vinternatten, hon rullade in halv ett i huset lite rund under fötterna. Jag stoppade in henne i duschen och sen fixade jag varma smörgåsar .....för hon var hungrig.......fyllehungrig. Ja snacka om curling. Bäddade ner mig själv i sängen klockan två på natten och vaknade av att Maria kom och kröp ner hos mig klockan sju på morgonen. Rikigt mysigt och ligga och krama sin stora dotter.

Ute var det riktig snöstorm.......



Skrolla vidare och läs om min lördag i förra inlägget.......11.5 timmar i garaget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0