Besiktning......

Idag var det besiktning av mig och inte nägon Corvette eller annan bil. Var hos tandläkaren och kollade av hur mina tänder mår, den årliga kontrollbesiktningen av tänder och mun. Hon såg direkt att något hade hänt och undrade varför jag inte kunde öppna munnen mera. Jag berättade om olyckan och hon kunde direkt konstatera stela muskler i käken. Nu ska jag inte bara göra gymnastik för mina onda bröstmuskler utan göra gymnastik som gagnar mina käkmuskler. Jag får inte heller äta eller tugga på något hårt........det är nog det jobbigaste för jag älskar verkligen att sätta tänderna i en tjock hård knäckemacka så att det hörs nästan i hela huvudet när man tuggar sönder den. Någon sorts terapi i min värld....men det får jag sluta med. Får väl börja med bitring.........sodant som små bebisar har........får beställa hem någon gummibussning nästa gång från Ecklers så kan jag gå runt och bita på den.

Vem har bestämt att det ska vara sådant här väder.....katastrof........det är som om någon står med blomsprutan ute och duschar en hela dagen. Jag vill ha snö.......

.......inte regn Nu!!!

Igårkväll ringde mamma och berättade att de hade betalat min säng och den kommer levereras under denna vecka........känns riktigt nära nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0