Corvettevänner.....

Utan några av mina Corvettevänner skulle vardagen kännas helt för jävlig, Ni är guld värda allihopa. Vilka otroligt fina vänner ni är när jag nu är nere i min svacka. Mår inte som en prinsessa. Igår kväll ringde en fantastiskt kompis och han fick mig att sätta fart på tankarna kring Svarten igen. Nu längtar jag också till att få min tRansport lagad. Toyotan är inget att krocka i öm det nu skulle hända igen. Smärtan i mina halskotor tilltar hela tiden, det känns inte bra. Ska idag maila sjukgymnasten och sen ringa försäkringsbolaget. Fick brev av dem igår att de sökt mig och jag har inte fått en enda samtal. Undra vilket nummer jag givit dem????

 Skulle idag absolut bara vilja ta på mig skidstället och gå ut på en lång promenad i denna fantastiska vinteryra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0