Curling-mamma????

Jag är nog det iaf, sorry.Eller så bryr jag mig så mycket om dem....ja just det mina barn. Var vaken kl 04.18 och undrade var den ena var....fick svar 04.52 då hade hon precis kommit hem från en rolig kväll på krogen. Var uppe 05.45 och fikade med den andra dottern som skulle iväg och jobba. Är man konditor så är det morgontimmen som gäller. VAr ute och varmkörde hennes bil och tog bort all is. Hon hade en liten igloo att åka i. Is under hela motorhuven och runt vindrutetorkarna. Var ute och tände i garaget och snacka lite med bilen. Nu har jag fikat klart, duschat och målat på ögonen....nu ska jag ut i garaget........

........tänt är det redan.


Kommentarer
Postat av: peterP

Haen bra 1 a Advent

Snöiga kramar

2010-11-28 @ 12:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0