Du tjejen....du har tappat något !!!!!




Helt otroligt, jag har tappat något........jag tappar aldrig något eller gör jag det. Jo,jag har nog tappat farten på sista tiden. Det är inte full-laddat i batteriet just nu, kylan tar på styrkan.....eller hur var det. Kanske rättare sagt olyckan tog alla min kraft och batteriet har inte blivit full-laddat efteråt. Var iaf och tränade i går morse på gymmet och det gick riktigt bra. Var tillbaka på en del vikter som tidigare. Det är nog konditionen som har fått sig en snyting just nu.Måste komma igång med löpträningen.....

Efter gymmet åkte jag med bilen till verkstadskillarna. De var ute och provkörde i tjugo minuter med jag stog och pratade i telefon med en Corvette-kompis. När de kom tillbaka, kom de inskrattandes......

- Du tjejen du har tappat något!
- Va?, vad har jag tappat?
- Fjärde växeln.....

Min bil har tappat fjärde växeln, var är den då????? Hände alltså i helgen kanske på väg till R-Tune.....eller tidigare........dyrt kan det bli och det passar ju inte mig just nu!!! Får söka bidrag hos välgörenheten....annars stannar alla mina hobbyn.

Vad är det man säger......en olycka kommer aldrig ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0