Elisabeth

Igår hade jag namnsdag.......grattis, grattis, grattis full fart på alla grattis när jag kom till jobbet. M i Tungelsta skicka ett SMS hur snopen och glad blev jag inte för det........superglad :-)

Pappa ringde och gratta mig, det känns BRA. Han berättade också att min säng hade kommit till Stockholm, bästa namnsdagspresenten att få reda på det. Oj, oj , oj vad jag längtar. Ska bli roligt och se hur det är att sova i den. Sover man bättre i den än i en säng från Jysk, det är frågan????


Var hos sjukgymnasten och han hittade stela stumma muskler under skulderbladen som han stretchade ut, ska nu göra det själv fram till 2011.

Glömde blogga igår hade så mycket med städningen att göra hemma och sen var det tid till sjukgymnasten som skulle passas.Sen handla lite mys till fredagkvällen.........

 ..........hittade en liten bil till min samling i skal 1:64


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0