Fredag 5 november

Vaknade hos Maria och tog mig en kopp kaffe i hennes mysiga kök. Träning blev det inte igår kväll, men det blev det idag. Var på gymmet halv åtta när det öppnade och tränade i en och en halv timme. Sen full fart till jobbet och jobbade hela dagen fram till stängning. Åkte till Maria med lite tvätt, hos henne var det förfest för de ska ut på stan.Blir så sugen på att parat jag med, det är någon härlig stämning som infinner sig i allt som har med uteliv att göra. Man skulle bara vara lite yngre då hade man kunnat följt med ut, men Maria och hennes kompis skulle fixa en utgång med sina mammor. Det kan ju bli kul ;-) Låg där på hennes säng och mös, kollade in deras förberedelser och somnade på hennes säng, vaknade av telefon då Sofia undrade var jag och maten var? Så det var bara att åka och handla och hem till matlagning och tvätt igen. Känner mig som Askungen.......vad vore en bal på slottet????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0