Grön bil.....





Grön bil.......ha, ha två riktigt snygga gröna bilar. Gillar båda två på var sitt sätt och de skulle passa min garderob de me´ :-). Den ena för cruising och den andra för att kanske det killarna är på mig att prova.......att våga köra bana. Så sjukt snyggt lackad, den svarta huven....spoiler och fälgar mot den snorGRÖNA färgen. Går igång lite på vrålåket på den undre bilden.

 Min gröna bil är trasig och dyrt ser det ut att bli om jag nu ska laga henne. Det är som om FAN är mot mig just nu. Var ute igår i garaget och jag kan inte mer än medge att jag blev ledsen i hela själen och i ögat. Jag gillar att sitta i min stora bil och bara köra, köra, köra.

Igår pratade jag med Lövis och han skickade över massa fina historiska bilder, bilder från  1953 på Corvetter och gamla C2:or som sitter fast i snöslask och snöoväder.På törsdag ska det visst börja snöa hos oss i Stockholms län. Till lördag upp mot 10 cm snö......det är ju snart advent så varför inte ????

Idag vaknade jag dunderförkyld, borde vara hemma från jobbet men vem ska rodda hem idrotten då??? Det går ju inte, man får bita ihop och lägga ribban lite lägre. Det är väl bara början på vinterns alla förkylninghar och influensor. VAB är kanske något att tänka på Vård Av Bil.


Kommentarer
Postat av: Greta

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 12:12:57
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Melissa

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 03:57:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0