Heldag vid datorn och på kontoret

En hel dag vid datorn och på kontoret igår. Städade bort det mesta så nu sitter papper på rätt ställe. Det var vägskattspapper, försäkringspapper, avställningar, besiktningsprotokoll intyg fån mina trafikolyckor m.m.

När jag hade varit i klubblokalen i fredags önkade de få in bilder och reportage om Oldies aktiviteter under sommaren 2010. Nu har jag skrivit fem reportage och valt ut bilder till de. Får se vad som kommer med i CM. Det är faktiskt lite kul att skriva om man bara tar sig an den tiden det tar. Nu ska jag bara lyssna med Jerka eller Ove om resten. 

Hittade en del foton från Helene på mig när jag var reseledare bland annat för träffen i Filipstad ;-)


Kommentarer
Postat av: Jerka

Du ser myndig ut skolfröken .... :-)

2010-11-14 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0