Inte en enda Corvette.....



Igår var hela huset fullt av ungdomar.....Oj! Vad härligt. Vi bakade pepparkakor ihop och drack glögg. Men jag kunde inte se en enda Corvette i kakburken. Vet att det går att beställa från internet, kakmått Corvette. Det ska jag önska mig i julklapp.

Igår ringde de från företaget som ska köra ut min säng, de kommer på fredag......vad jag längtar.

Nu är det snöstorm på väg igen, vill inte vara med om någon mer olycka......nu får det vara nog. Min nacke värker mer än vanligt just nu. Halskotorna har fått sig en inflamation just nu, vet inte vad det kan bero på. Har inte haft så ont där på länge, men så är det. Rösten är iaf på väg tillbaka, kan nu göra mig hörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0