kunde inte låta bli....

Jag kunde inte låta bli att gå ut i garaget i söndags kväll, skulle bara.......som Alfons Åberg säger!!! fixa lite. Satte mig på golvet och tog bort all silikon och fönsterkitt från cromdelarna som ska var till rutramen och luckorna. Ett arbete som inte tog bara en timme utan flera. Min händer mår skit idag efter denna helg men fint har mycket blivit. Satt där på golvet i min ensamhet och lyssnade på radion, och då ringde Jerka och livade upp stämningen lite och berättade lite om julbordet med Corvetteklubben i lördagskväll. Han är en riktigt bra kompis, en av alla härliga kompisar man har i klubben.



före och efter.....





preventivmedel??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0