Meckaroverall.....

Fick en helt NY och REN meckaroverall av pappsen i namnsdagspresent. Den ska jag nog ha till fint, kan vara bra att ha den liggandes i bilen den sommaren som jag lyckas komma ut med Svarten igen. Det känns lite trögt just nu, dygnets timmar räcker inte till. Man ska vara överallt och jag hinner liksom inte med det. Hela lördagen gick åt att sitta i en källare och planera upp sommaren 2010. Jättetrevligt på alla sätt och vis, det är kul att ha kommit igång med grovplaneringen över de aktiviter som ska genomföras under nästa sommar. Jag mår så bra av att vara med mina klubbkamrater, blir glad varje gång man möter dem. Satt i lokalen mellan 10.00 och halv tre, sen följde jag med killarna som skulle äta hamburgare. Jag var bara sällskapsdam :-)

Sen åkte jag till mamma och pappa och då kom pappa med Elisabeth-present......en Ny, blå och ren meckarverall. Nu har jag den nya och min gamla skitiga, som jag hade för tjugofem år sedan, då man också låg i garaget och mecka.

Ska nog ha min nya overall och en tiara nästa gång jag meckar......jag lovar ett foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0