sjukgymnasten igår..

Var hos min fantastiska sjukgymnast igår. Just nu har jag svårt att titta åt både höger och vänster. Höger är svårast. Han stretchade ut muskler och löste upp spänningar i bröstkotorna. Efter det ville han att jag skulle träna i gymmet, och jag som kände att jag inte orkade och hade planerat att åka till Haninge C och handlat istället. Men så blev det inte, jag var i gymmet i en och en halv timme och det gick riktigt bra. Tänka sig vad en bilolycka kan påverka en. Jag är så trött, trött, trött på att ha ont. Hela kroppen skulle passa in på bilskroten, ingen skulle vilja ha några delar från min kropp så en stor gripklo skulle hämta mig och pressa ihop mig med alla andra utdömda.

Nä, vad jag låter nedstämd. Måste tänka om..........

1. Jag överlevde krachen, med lite värk
2. Ny säng är på väg, en Hästensäng
3. Jag har fått en ny bil att åka i, en Toyota
4. Jag ska fika med Anette någon dag, Caffe Latte på Rosenhill
5. Corvettevänner som hör av sig hela tiden, tur att det finns mobiltelefoner
6. Jag blir ju bättre, träningen ger resultat
7. Det är snart jul, om fjorton dagar åker ljusstakarna fram
8. På fredag är det PUB-afton, Sundbyberg ¨here I come¨
9. Jag kan gå ut och pussa på ¨Svarten¨, står i MITT garage
10. Jag har köpt en stjärna inför julen som passar mig!, den har Corvette-tema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0