Tack alla vänner....

.....det här är riktigt härligt.....:-) Att få känna sig som jag!!!!

Fick under fredagen samtal, SMS och mail där de undrades om jag var sjuk, låg på sjukhus, saknar dina inlägg, inget att läsa, hur mår du?, vad har hänt?

Tack alla vänner för att ni bryr er och att ni tycker om att läsa det jag skriver. Det gör att allt könns båder roligt och bra. Tycker nämligen det är riktigt skönt att skriva av mig på morgonen med en kopp kaffe, men denna vecka har varit så stressad på morgonen eller i min själ???

Kommer att skriva......i helgen blir det R-tune, middag och mecking. Titta in så får du se! Har skrivit om hela veckan nu på morgonen så det är bara till att skrolla ner om du vil ha något att läsa.

Kram på er alla.......nu ska jag göra mig vacker, hur det nu ska gå till?

Ha en bar helg! Nej, en bra helg :-)

Kommentarer
Postat av: Mats

Tack för en trevlig kväll! och denna är kanske något för dig http://www.blocket.se/alvsborg/STOOOR_Byggsats_Corvette__78_skala_1_8_30530629.htm?ca=11&w=3

2010-11-06 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0