Vilken LÖRDAG :-)

Denna lördag kan man bara utvärdera som BÄST. Startade tidigt hemifrån för att åka till Hudddinge och hämta upp Roffe. Sen hämta vi mamma och pappa i Bromma. Halva bussen full och å väg upp till Arlanda och med ett besök på R-tune. På väg upp händer dock något min underbara vardagsbil, missljud från kardan och pinjonger. Eventuellt kan det hjälpa med byte av olja.....??? Vi får se....pengar finns......inte!!!!! Men det löser sig nog. Uppe på R-Tune träffa jag alla härliga Corvettevänner. Pratade och minglade runt där i tre/fyra timmar. Fikade och de bjöd på både smörgås och bulle. Kollade bilar och rea-bordet. Dock utan resultat till en äldre Corvette, men det var dock vissa som hittade saker som de kunde handla.



Bilarna som stog utanför parkerade var fulla med frost. När vi satte oss i bilen på morgonen var det -2 grader och det var det nog i Arlanda stad också.





Ute stog också en bil som jag bliev KÄR i. Blir så lätt kär i bilar. Den skulle jag vilja äga och ha i mitt garage. Mycket naijs!!!!!







Mycket kul att en del hade med sig Corvetten upp till R-Tune. Det är ju inte alla som har ställt av den som sagt var. Blir lite eller rättare sagt mycket imponerad. Att kunna köra Corvette i november är rätt coolt tycker jag.











Den här var riktigt läcker oxå.....



Efter R-Tune körde vi hem Roffe, sen kollade vi vårt hus och tog en whiskey. Jag tog en Powernap och sen blev det middag på Enskede Wärdshus.....en riktigt trevlig dag. Körde hem mamma och pappa och hämtade sen Maria från en Halloweenfest....sen blev det bingen....sova, sova, sova. Idag ska jag vara i garaget hela dagen. Mecka Corvette....spa för själen.Pappa kommer ut också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0