BILSEXUELL



Ja, så är det nog :-)

Jag är helt klart bilsexuell.......drömmer bara om den kommande sommaren hur fantastisk den skulle kunna bli om Svarten blir klar till dess. Oj, vad jag ska köra bil. Ska bara MÅ BRA....åka omkring i min skönhet och få njuta av livet.  Jag saknar det så otroligt mycket......och hoppas på en tur i morgon med den grå........än går det att köra Corvette.

Idag är det årsmöte klockan två med klubben......ska kanske bli som en nytändning till nästa sommar. Känns som jag har engagerat mig lite för mycket i allt just nu. Det är träningspass inbikade fyra dagar i veckan, bilen som ska renoveras, klubben, barnen, huset, båten......ja, man sitter ju sällan still.

Sen ska man hinna med kompisar och dessutom kanske festa också som pricken över i:et. I kväll blir det lagom med festandet då vi ska på Golden. Ska bli kul att få se deras show.

Allt detta ska man hinna med över sin arbetsvecka på fyrtio timmar +

Ja , att man dör att tristress är nog inte problemet.......nu ska jag hoppa in i duschen för att sen röra mig in mot Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0