festa igen

Tänk att det känns som om livet ibland är en fest :-) Det är tur det nu när vi går mot hösten.

Klart att vi ska festa i helgen du och jag Helene nr.2.  I lördags var det Garbo i Sundbyberg, men dit tror jag inte jag kommer gå någon mer gång. Väldigt roligt på många sätt och riktigt bra live band som spelade. Men riktig köttmarknad på alla sätt, nu gäller det ju inte alla men det var lite för mycket av det. Ska bli kul och kolla Golden , sist jag var där var det riktgt kul.

Du och jag Helene :-) Saknar dig som bara den, det var ett tag sen vi hade kul ihop.

Idag ska jag festa på stort utan sprit, bara ta vara på tillfället........

Lev livet som fan, innan fan lever livet med dig!!!!!!!!!

Mår bra just nu, livet är rätt okey och på torsdag är det arton år sedan jag klämde ut min älskade dotter Sofia. Det ska vi fira med tårta och paket. Se till att fira när du kan.

Om jag orkar är jag bjuden till kalas på onsdag kväll, men det får nog åldern avgöra i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0