Fia fyllt 18 och...

Idag kom pappa och mamma ut för att gratta Sofia på hennes artonårsdag. Tänka sig att det är arton år sen man klämde ut henne. Sofia hade en av sina bättre dagar.
...... och hon sa
- Mamma, jag tror det inte är någonting jag saknar. Jag har fått alla presenter jag ville ha! Fullt med folk och god mat och tårta .

och.........sen hamnade pappa och jag i garaget såklart!!!Då spelar det ingen roll om det är födelsedag eller inte, när det gäller att kolla bildelar eller prata Corvette. Pappa hade med sig lite bildelar ut till det lilla projektet. Mycket var restat och på väg, men det var bra att vi kollade det vi fått. En av listerna var fel levererade, så den ska bytas. Passade helt enkelt inte alls, kallas typ till fel årsmodell ;-)

Två små hörnbitar till rutramen hade kommit samt ena bumper listen höger fram, samt klips till kromade listen vid vindrutan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om jag gör rätt nu, men heja på Elisabeth för min del går det trögt beroende på för mycket andra projekt. Men vad glad jag är att bilen hamnade i rätta händer

Pär

2010-10-08 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0