Fredag den 13:e ????


Fredag morgon var jag på väg till gymmet för att träna och vad händer då???? Jo, jag har min otroliga tur med mig :-).......en kille kommer köramdes i motsatt fil och måste väja för att det blir stopp i hans fil så han slänger/ girar ut sin bil i min körbana för att han inte köra in i rumpan på bilen framför sig. Men, men,men rakt ut i min körbana i 190 och jag har inte någon chans att vara sig väja eller bromsa så vi krockar ju så klart!!!!

Tobbe var snäll och hämta mig och körde mig hem, och jag missade min träning.....arg över det! Väl hemma kom ilskan över det som hänt och chocken. Tog en lång härlig dusch, pratade sen med Roffe som jag fick avboka vår transport av Svarten till svetsaren. Han har inte tid nästa vecka....jobbigt, jobbigt att bara vänta. Sen åkte jag och jobbade....men då kom smärtan i rygg och bröstkorg så när jag hade stängt jobbet åkte jag till akuten. Först i Haninge men där skickade de mig vidare till Huddinge Sjukhus akutmottagning. Fick sitta där en fredagkväll och ha kul för mig själv. Tur att Helene ringde och pratade bort lite vänttid. Kom in till läkaren och fick berätta och han kände och dokumenterade mina onda muskler.

Sen hem och bytte kläder och drog vidare till en pubkväll i Bygdegården som slutade mer än trevligt. Hade så otroligt trevligt ihop med alla vänner på byn. Bjuden på en helkväll med allt som tänkas kan.......jag är nog född under en lycklig stjärna ändå :-)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0