hör inget :-(

Vad händer med mig??????? Jag hör inget, det är jätteläskigt. Igår kväll började hörseln försvinna och nu på morgonen är det lika dant. Det slår som lock för öronen hela tiden. Jäkligt jobbigt. Den här olyckan kanske var större än vad jag trodde. Antagligen är det muskler som ligger på hörselnerven så att jag får de här symtomen. Får lyssna med läkare på måndag. Ska kontakta min sjukgymnast också, litar mer på honom än på läkare i dagsläget. Ska bara ta hand om mig själv idag. Ska jobba i garaget med Svarten.....pappa kommer ut under dagen också. Hoppas på att någon kompis kommer förbi och tar en fika, eller bara tittar in. Mats hade iaf. lite funderingar på det.




Nu är det -5.3 grader och jag ska ta på mig och gå ut i garaget. Längtar så efter lite skön  avkoppling. Garaget är nog ett ställe som man också bara mår bra att vara i. Bara vara.........på musiken och fixa lite med bilen, det blir dagens lilla projekt.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Följer dej lite " på avstånd " i mina tankar varje dag. Tur i oturen e väl en bra slutkommentar efter den där smällen. Lycka till med allt. L

2010-10-17 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0