Höst

Vilken söndag....vaknade halv tio och jag som brukar vara uppe klockan fem. Seg som en gummisnoddd i hela kroppen. Tuff lördagkväll och hemma sent. Vankade omkring hemma och orkade inte göra något. Vid två fick jag för mig att kolla ett par stövlar som jag är sugen på men som det visade sig att de inte fanns i min storlek i hela stan. Det blev ingen Corvetterunda utan vardgasbilen så  jag kunde parkera på flera ställen. Åkte runt och bara va.......trivs så himla bra i min vardagsbil oxå. Den är riktigt mysig att bara cruisa omkring i. Prata med Helene ett och kollade in vår vackra huvudstad. Stockholm i höstens färger är lika vackert som landet.

Den här veckan ska vintern börja göra sig påmind i vårt avlånga land. Agendan är fulltecknad.

Måndag: Träna på morgonen - jobba, stänger
Tisdag: Jobba - ledig på kvällen ev. baka
Onsdag: Jabba - träna - till klubblokalen
Torsdag: Jobba - kvällsmöte
Fredag: Träna på morgonen - jobba, stänger - pubkväll
Lördag: Jobba bil
Söndag: Jobba bil



Snart vinterväglag......och på med dubbdäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0