Idag vinter



Idag när jag vaknade klockan fem var det vinter ute. Hela landskapet ligger inbäddat i ett vitt lager av snö. Nu är snart klockan nio och det fortfarande snöar. I morse var vi ute och la om till vinterdäck på transporten, nu ska det inte hända mer med mig. Har så fruktansvärt ont i hela kroppen. Det bara värker och värker. Lyssnar på radion där det händer olyckor hela tiden.....stackars människor om det är någon somblir skadad. Jag vet hur ont det kan göra.

Hoppas på en lugn helg i garaget med lite småfix på Corvetten. Svetsaren är tydligen sjuk så nu får jag väl vänta ännu längre på allt......

Kommentarer
Postat av: peter

Lilla hjärtat !!

Vi hade ingen aning om vad som hänt !

Hade jag inte gått bakåt i din blogg så hade vi inte vetat nått

Hur mår du egentligen Du för komma hit så ska vi pyssla om dej med lite Rosa ..... Massage.... och lite god mat

Hoppas nu att du kommer att få en bra helg



Kramar från oss i Kallfors

2010-10-22 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0