inte garaget



Skulle egentligen tillbringat lite tid i garaget igår men så blev det inte. Det som skulle göras där får vänta, ibland blir det inte som man tänkt sig. När jag kom hem igår efter jobbet frös jag som en hund och det slutade med att jag kröp ner under duntäcket med filt ovanpå redan klockan kvart över fem. Började på en bok, Ego Woman av Carolina Gynning. Kvart över tio var boken slutläst och då hade jag endast gått ur sängen för lite middag och sen brygga en kopp kaffe som jag sen drack i sängen. En hel tisdagseftermiddag/kväll i sängen med en bok det stämmer inte in på fröken Elisabeth, men det var såååååå skönt. Pratade med Jerka en stund om Corvetter, det är alltid kul. Mår som en prinsessa idag, utvilad och pigg. Vaknade av mig själv igen klockan fem, rutiner tillbaka efter allt festande. Det tar kål på en gammal brud. Ego Woman kan jag känna mig ibland när jag vill ut och åka, trivs allra bäst själv i bilen. Åker gärna och helst med flera men att just vara själv i bilen är en fin känsla. Låt mig vara, jag laddar batteriet känsla. Duracell-kaniner som jag har vissa ställen som man laddar batterierna väldigt bra på. Ett är på vägarna med Corvetten, och då ensam i bilen men gärna i karavankörning ihop med kompisarna som sagt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0