jag är inte arton längre

Jag är inte arton längre......jag känner det i kroppen när det gäller att festa. Man är ju seg flera dagar efteråt. Söndagen var rätt okey, men sen att komma igång och jobba. Ja, ja rätt duktig var jag i måndagsmorse då jag var ute och löptränade en mil. Men idag onsdag känner jag mig som en åttioåring. Det är sviterna efter........GrandGarbo......champagne......dans....m.m.






Mycket gott att dricka, ska köpa fler gånger...



En ros som jag släpade omkring på efter tolv på Garbo och hade med mig ända hem. Hur klarade jag det ;-)
Jag som dessutom dansade mest hela tiden och stackars Helene som ville hem och upp och jobba. Jag hade rätt kul på dansgolvet/podiumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0