Jipiiiiiii

Pratat med pappa och alla delar har äntligen kommit nu. Hur bra känns inte det på en skala från ett till tio. Kalas, tio så klart!!!!.Nu är det på GGGGGGG.

På måndag v.42 kanske bilen går på svetsning, det skulle ta ett par dagar sedan ska det bli vidare resa till lack. Fy farao , som Pippi säger VAD jag är LYCKLIG!!!!!!!

Alla underbara människor som hjälper mig att få ihop att rodda hem detta lilla eller ja rent av stora projekt. Allt från pappa, Håkan, Roffe och heja på stöd från mamma,Mats och Pär ja sen finns det ju ett helt gäng till. Det skulle kunna bli en lång lista. ALla vet ju inte om det heller, men nu vet desto mera efter gårdagens årsmöte på Hilton vid Slussen, då jag självklart berättade om mitt projekt när alla klubbkamrater frågade.

Efter årsmötet var det Goldenhits som gällde, var på deras 70-tals show, helt super. Kunde bara inte sitta still under tiden de spelade. Blev någon sorts soffdans. Hade mycket trevliga kamrater runt mig vid bordet och stt väldigt bra och såg showen perfekt. Sen blev det dans på discogolvet, svettades som i en finsk sauna....så mycket dans och så mycket folk. Hade Nissepisse med mig in till stan, hon stog parkerad vid T-centralen och jag hade en nykter kväll på krogen med bara vatten inte ens alkoholfri drink. Hade ändå så kul.......

Kommentarer
Postat av: mariaaaaaaa

det är faktiskt lotta som säger fy farao!!

2010-10-10 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0