Just nu .....

I går kom vintern till Svedala. Skulle tränat på morgonen enligt mitt gamla schema då jag mådde bra som en prinsessa. Nu mår jag som en utekatt, tilltuffsad och eländigt. Har så ont över allt. Var hos jukgymnasten igår så han fixade till armen. Hittade massa spänningar i nacke och bröstmuskler. Helt öm när jag kom dårifrån. Nu på morgonen har jag gråtit en skvätt, konstigt att det kan kännas bättre efteråt....elller så är det kaffet och Ipren taletten som gör nytta :-)

Det är i skit........... men ute är det fint :-)
Igår när jag kom till jobbet ville jag inte gå in...........



På fotbollsplan lirade vi inte fotboll igår, utan byggde snöfästningar......



......och solen sken på skolgåden och skolhuset.



Pärlan har fått på sig vintersulorna så nu är det bara ta det lugnt och åka dit jag vill......inte något dike och ingen mera krock för min del på ett tag.Nu måste jag ändå fyllt upp den kvoten för ett par år framöver för min del. Ska ta mig ut i garaget och vara där i dag........längtar till Svarten och garaget sköna vrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0