Just nu

Skulle behöva pausa i mitt liv JUST NU!!!! Tänk om det var sommar och semester och man kunde ta Svarten ut på en tur. Nä så är inte läget......igår var det heldag på jobbet, en och en halv timmes träning i gymmet sen hem och baka två tårtor, städa hela huset, tvätta kläder och rodda hem allt till Sofias födelsedag idag.

Ett stort GRATTIS till min Sofia som blir arton år i dag, men som inte är lik sin mamma när det gäller lusten till att ta körkort och få kunna köra bil. Det hon är lik mig på är nog lusten till att handla kläder och ha många vänner runt sig hela tiden.



Jag och Sofia Sandhamn 2010

 


Kommentarer
Postat av: peter

Hallå Hjärtat

Hoppas att allt är bra med er

Hälsningar från Kallfors

2010-10-07 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0