klubblokalen

Vilken onsdag det blev :-) Ibland hinner man med så mycket och det känns så stimulerande. Hade en toppenmorgon hemma i lugn och ro, hann maila allt som skulle göras. Sen till jobbet och hade en toppendag där oxå, Måste säga att hösten kan vara riktigt fin, nu är den det. Sol och full av frisk luft.

Efter jobbet ( slutade fyra ) drog jag iväg till gymmet. Tränade stenhårt och fick ihop ett bra styrketräningspass där oxå.

Sen tog jag min favorit bil och cruisade till Sundbyberg, åkte från Jordbro tjugo i sex och var i Sundbyberg tio över sex, måste säga att det går faktiskt att ta sig från södra sidan till norra sidan riktigt snabbt och enkelt. Träffade massa underbara klubbkamrater i lokalen, fikade och pratade bort lite tid. Alltid kul när de undrar hur det går för mitt lilla projekt. Kul att jag mötte Roffe så att vi kunde planera lite mera, han är ju för SNÄLL :-) Tack vare honom kommer Svarten att kunna flyttas från garaget till svetsaren och lack. Måste bara få till en tid som passar honom när han ändå ska ut på jobb.....

Satt sen hem i bilen vid halv nio och bara åkte, körde i natten....mörkt som bara den och det gav styrka i själen. Musiken på i högsta läget och det känns som man äger allt. Oj, vad det kan få en att må bra. Tror att bilkörningen gör mig starkare och starkare, lika så all träning. Jag tror att jag skulle vara ett nerv-vrak om jag inte fick köra bil. Egentligen har man det ju för bra, att ha en så fin vardagsbil. På jobbet kallar de den för tre rum och kök. Kan väl hålla med om att det är lite lyxigt att sitta och åka omkring ensam i en bil för sju personer......men jag gillar den så mycket. Nästa vinterbil ska bli mindre......en crossfire eller Mustang.





Till sommaren ska pärlan vara i topp hoppas jag, då har jag världens finaste sommarbil i mina ögon mätt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0