längtar tillbaka

Igår kom Corvettemagasinet och man hinner inte mer än fixa middagen, sen vill man öppna och bläddra runt lite i tidningen. Fick en otrolig längtan tillbaka till början av sommaren då det var fotat i tidningen om Nationaldagsfirandet. På tidningens framsida springer mamma omkring och glassar sig. Det var en fantastisk dag som Jenneth och jag fixade, vi hade planerat för trettiofem bilar och så blev vi sextio bilar. Hur kul och spännande som helst....tur att jag hade Kenneth som stöd den dagen. Jag hade stängt av parkering åt oss i Lövhagen på morgonen och Kenneth samlade ihop alla bilar vid Årsta. När jag kom till Årsta så fick alla en vägbeskrivning och sen skulle jag leda hela karavanen ut på Nynäsvägen. Jag först och sen sextio bilar efter mig.......POWER!!!!!



Nynäsvägen ut, här vid Farsta - Trångsund



Strandvägen, vid havet :-)



Lånad bild......



Färjan till Skanssundet för att äta en hamburgare......



Pratade med Ann och Peter igår kväll, längtar så mycket efter att träffa dem. Sommaren har man mer tid och bättre tid att umgås med alla sina vänner. Men en liten fika måste det snart bli, skulle kunna tänka mig det i helgen men då är det bygga båtställning åt pappa och fixa lite med Corvetten.

Ha det bra alla mina vänner..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0