Lördag

Sov hur länge som helst kändes det, vaknade till full sol -1,5 grader och klockan visade halv elva. Ont i kroppen och huvudet.......Ipren och Kaffe börjades dagen med, sen åkte jag till pappa och hjälpte honom att bygga båtställning.

Syrran och jag fixade allt som vanligt, så nu är pappa nöjd och gubbarna i båtklubben där är alltid lika imponerade över oss tjejer som bygger upp hans båtställning på ett par timmar. en del springer där i flera dagar för att bli klara. Vi är dett team syrran och jag, kan varje ställningsbit, bräda, mutter och passbit. Kan väl säga att det var ingen hit med min onda rygg men nu känns det bättre och i morgon ska jag jobba bil i garaget hela dagen. Hämtade massa nya bildelar hemma hos pappa i hans garage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0