Skrattet har dött ut......:-(

Är så totalt död !!!!!!! Jag fattar inte att man kan djupdyka så fort pga. smärta, sömnbrist och ingen träning. Jag skulle kunna sjukskriva mig i morgon.....är så trött så när en kollega på jobbet frågade hur det var med mig så klarade jag inte av det utan brast i gråt. Måste bara hitta på något kul snart, annars dör jag......

För ett par veckor sedan festade jag gärnet och tränade fyra dagar i veckan, jag levde som en prinsessa. Inget ont någon stans och sov som en stock när jag la mig i sängen. Måste bara hitta tillbaka dit......smärtan efter krocken i bröst och rygg samt ena armen är inte rolig just nu. Var hos sjukgymnasten och tränade i gymmet måndags. Ska träna idag onsdag  och fredag denna vecka. Måste bara göra det för att hitta tillbaka till glädjen.

Jobbigt att man inte kan ta sig en starkande Corvetterunda. Det skulle vara livet på en pinne just nu. Den grå kan man ju köra men vädret tillåter inte det, frost och kyla har tagit över vägbanorna. Det är dubbdäck som gäller......



Jag måste rycka upp mig !!!!!!!  Det finns de som har det värre !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0