Reklam kan vara kul.....



Kul att få reklam som inte bara handlar om köttfärs för 49.90. Det livar alltid upp lite i vardagen med en bra tidning. Finns just nu mycket tid till att sätta sig ner och bara koppla av med ett bra reportage i någon tidning. Just nu kommer både Bilsport, Klassiker och Wheels i brevlådan. Måste säga att det är riktigt härligt med det :-) och om man dessutom eldar i öppna spisen är mysfaktorn ännu högre.

Igår efter träningen i gymmet blev det köp av en tidning inne på Statoil när jag tankat klart. Men det blev inte en biltidning denna gång. Köpte tidningen Fitness som jag tog med mig som kvällslektyr i sängen. Förra veckan läste jag om Petters magrutor och hur man tränade upp dem. Igårkväll handla det om rumpa och lår. Det är bara att köra på!!!

Härligt kompisar, pratade med tre klubbkamrater på telefon igår och man blir alltid lika glad. Någon räknade snabbt ut om sex månader ställer man på bilen igen. Känns lång tid tycker jag!!!!! Men om man tänker på allt som ska fixas med Svarten så är det riktigt skönt att man har ett halvår på sig. Har jag den klar till sommarmötet så ska jag vara riktigt lycklig :-)  :-)  :-)

I natt har jag inte haft ont i armen och sovit riktigt gott, det kanske vänder ändå????

Får inte glömma att ställa av den grå också på söndag.......vintervila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0