Söndag 24 oktober....FN-dagen

Idag var det fred(FN-dagen till all ära) i garaget. Inget som skulle göras som skulle ta på nerverna. Var bara där ute i fem timmar, helt ensam med bilen och radion och småfixade lite. Mår så bra i själen av att vara där, det är som ett bättre spa-rum. Jag gjorde klart balken som jag påbörjade med igår och nu är jag riktigt nöjd med det slutförda arbetet. Lyckades även få Chinsbitarna som nya :-)

Nu ska den bara rostskyddsmålas och sen lackas svart......



Lyckades även få motorrummet något sådär fint. Glykolvatten har en förmåga att göra vit spår efter sig. Torkade bort olja och sand och hittade även vissa bitar i krom som man inte hade en aning om att de fanns. De fanns där bakom olja och sand, samt lite stänk från tidigare målning. Men nu  är det borta och det blänker så fint.

 Blinka lilla stjärna där hur jag undrar var du ÄR??????




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat ES, :-) :-) :-)

2010-10-25 @ 06:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0