Sveavägen utan bil????

Var på Sveavägen igår utan bil. Hade en kurs inne på Sveavägen som jag skulle gå på. En härlig känsla spred sig i min kropp när jag vandrade Sveavägen fram. För ett par månader sedan så gick man här och tittade på alla vackra bilar som cruisade omkring på stadens gator och då framförallt på Sveavägen. Längtan till dessa ljumma vackra sommarkvällar man varit inne i Stockholm med Corvetten innfann sig snabbt. Nu får man se framåt och det känns som jag har lättare att göra det just nu........

Livet är på väg tillbaka trots värk, har kommit igång med träningen.....tre dagar i gymmet denna vecka det är inte dåligt pissat :-) !!!Hoppas på en löpträning i morgon bitti också. Just nu är det +6 grader ute och inte -6 grader som för ett par dagra sedan.

....... och igår pratade jag med bil-lackeraren och han var inte längre så stressad över att få min bil att göra iordning. Han hade lyckats åka av vägen en dag då vinterväglag rådde i vårt område, så han hade lite att göra med sin bil så den skulle bli hel igen. Tack för det televerket :-) !!!!




bild från sommarens cruising, efter Barkaby Wheels. Hela Stockholm var full med bilar och människor......vilken fantastisk stad vi har !!! :-)

Idag är det fredag och jag känner mig glad...........ska till gymmet snart, sen jobba och i helgen blir det garaget igen. Vore kul med lite utgång........oxå ;-)


Kommentarer
Postat av: Mats

Usch det känns som man är på väg in i ide, det är bara mörker och tristess. Men samtidigt vet man att det kommer en vår så småning om, men de ljumma sommarkvällarna längtar man verkligen efter. Som tur är så är det inte så långt kvar tills det VÄNDER! Var rädd om dig så hörs vi och ses! Hälsa!

2010-10-29 @ 07:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0