Tisdagen och onsdagen

I tisdags och onsdags var det kurs i stan. Efter kursen i stan så stannade jag kvar där och träffade en klubbkamrat. Vi satt och pratade och drack ett glas vin som fler andra gör efter jobbet, om man nu bor i stan . Jag tror det är avkoppling på hög nivå, när man inte kan ta Corvetten på en runda. Det visade sig att jag hade rätt om det när jag på onsdagen fick en livscoach på föreläsningen som pratade om små tillfällen och stunder i livet som gör att man kan ladda batterierna och bli den glada och positiva människa i samhället. På tisdagskvällen sov jag i Bromma hos mamma och pappa. När jag kom dit hade de goda vänner där, så det blev ett glas ihop med dem också. Sov sen som en prinsessa i deras gästrum i Hästensängen.

Tunnelbanan in till Stockholm onsdag morgon och sen föreläsning hela dagen. Tog pendeln till Sundbyberg och träffade klubbkamraterna i lokalen. Har så fruktansvärt ont i kroppen efter olyckan så jag åkte hem lite tidigare. Fick dessutom skjuts till Västerhaninge och kom hem en timme tidigare än vad jag hade tänkt mig.

Nu ska jag åka till jobbet snart och kaffet är slut i muggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0