Tråkigt......



Jag som hade planerat allt så otroligt bra och så sket det sig. Killen som skulle svetsa min rutram hade räknat fel på tiden. Han hinner inte med min bil nästa vecka som planerat, nu blir det veckan där på. Pratade med pappa igår kväll, han skulle kolla upp en kille på södra sidan under dagen, idag fredag och se hur han hade det på arbetsfronten. Måste ringa Roffe under dagen och berätta läget. Det får bli efter träningspasset. Hoppas att han kan veckan därpå !!!! Känns tungt ibland, men man blir stark och hinner tänka igenom mycket när allt inte lirar.

Nu blir det jobba bil hela söndagen i garaget. Jag ska kolla hur dörrar och de nya stötfångarna kommer passa in på mitt lilla söta vrak till bil. Ska bara njuta och ha en riktigt fin söndag i garaget. Musiken ska flöda och jag ska tänka framåt, det är långt till sommaren. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Vid fem ska jag sminkas åt något modelljobb på söndag eftermiddag. Sen är det måndag igen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0