25 år sedan

Hur ska jag fira det här då?????? Vet inte......måste bara komma på något.

Jag borde sitta med en prinsesstårta vid datorn och blogga......nej FY FAN det håller inte måttet på magen och träningen. Så ska det inte firas.......ska nog få ihop det. Bara så dumt att jag är ansvarig för arbetskvällen på jobbet i eftermiddag. Roddade hem en arbetskväll i tisdags kväll oxå, hade pappor som snickrade, tömde förråd och körde ut grus och fyllde så som jag vill ha det på skolgården. I kvälll är den stora arbetsdagen och då kommer det många.....både barn, mammor och pappor. Det ska arbetas och grillas korv.

Men, men, men.......får se om jag kan hitta på något annars får jag lägga det på framtiden. Skulle vara rätt okey med en flaska rosa champagne till kvällen. (kalorier det med förståss!). Ta sig en funderare i garaget och tycka att livet har sina goda stunder. Kanske hinner köpa en på rasten idag. Annars får det bli i morgon, fast då är det träningspass oxå mellan 7.30 och 9.00, sen duscha och sen gröna näsan kanske.

Men, men, men .......champagne kan det inte bli i morgonkväll för då är det sista fredagen i månaden och då är det cruising........hoppas det är fler som tänker så.

Tänka sig att det är tjugofem år sedan jag köpte SVARTEN hur glad var man inte då på en skala från ett till tio. Att kunna få köpa sig en sådan juvel när man är tjugoett det är inte fy skam :-)

Jag har alltså ägt en Corvette mer än halva mitt liv......rätt grymt om man tänker så.


Jag vill festa!!!!



Lev livet som fan, innan fan lever livet med dig!!!!

Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Jag får dricka lite åt dig på fre kväll, på Kreta i värmen hehe........

2010-09-23 @ 08:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0